Social media

Bij social media als LinkedIn, Facebook, Twitter, You Tube, Instagram , Pinterest en blogs is alles anders dan bij de traditionele media. Ontvangers mengen zich in discussies, delen berichten, plaatsen blogposts en geven misschien kritiek.

Communicatieplan

Hoe integreer je de social media in je totale communicatie? Wat kunnen ze voor je organisatie betekenen? Wat past en wat is haalbaar? Wie wil je bereiken? Wat wil je ermee bereiken en wat is je verhaal? En wat is relevante en effectieve content? Deze vragen komen allemaal langs als je een communicatieplan laat maken.

Blogs en profielen

Bij de invulling van je social media denk en schrijf ik graag mee. Want hoe schrijf je zo’n blog eigenlijk? En wat kan er beter aan je LinkedIn-profiel of Facebookpagina? Maar ook: wat doe je met kritiek via de social media?

Print

Folders, brochures, brieven, uitnodigingen, (een serie) artikelen, persberichten, achtergrondverhalen, portretten of een blad vol met verschillende teksten. Ik schrijf ze zo, dat ze prettig lezen en je boodschap overkomt.

LEES MEER

WEBSITE

Teksten voor websites en voor andere digitale middelen schrijf je anders dan voor papieren media. Zo stelt Google de nodige eisen en doe je er goed aan om in de mobiele versie van je website alle ballast overboord te gooien.

LEES MEER

Sociale media

Sociale media als LinkedIn, Facebook, Twitter, Tumbrl, Instagram en Pinterest zijn voor veel organisaties een must. Andere doen er goed aan een keuze daarin te maken.

LEES MEER